Ponedjeljak – Petak 08:00 – 17:00

Atrijum fizikalne terapije

Fizikalna terapija

Dobrodošli u svijet fizikalne medicine, gdje se brinemo o vašem tijelu s ciljem poboljšanja pokretljivosti, ublažavanja boli i poticanja oporavka. Naša paleta terapija i tretmana prilagođena je vašim individualnim potrebama kako bi vam pružila optimalne rezultate i bolji osjećaj blagostanja. Upoznajte se s našim uslugama fizikalne medicine i prepustite se brizi o Vašem tijelu od strane naših iskusnih fizijatara i fizijoterapeuta.

Fizikalni pregled i procjena

Počnite svoj put ka boljem zdravlju s temeljitim fizikalnim pregledom i procjenom. Naši stručnjaci će pažljivo analizirati vaše zdravstveno stanje i individualne potrebe kako bi osmislili personalizirani tretman koji odgovara vašim specifičnim zahtjevima.

TENS struje

TENS (Transkutana električna nervna stimulacija) struje su terapeutska tehnika koja koristi blage električne impulse kako bi se smanjila bol i potaknulo opuštanje mišića. Ova neinvazivna metoda može biti korisna za liječenje različitih vrsta boli, uključujući hronične i akutne probleme.

Interferentne struje

Interferentne struje su oblik električne stimulacije koji se koristi za smanjenje bolova i poticanje cirkulacije krvi. Ova terapija može biti korisna za rehabilitaciju nakon ozljeda, ublažavanje upale i poticanje regeneracije tkiva.

Galvanske struje

Galvanske struje su oblik električne terapije koje se koriste za liječenje raznih stanja, uključujući bolove, upale i oticanje. Ova terapija može pomoći u smanjenju bolova i ublažavanju simptoma različitih zdravstvenih problema.

Dijadinamske struje

Dijadinamske struje su oblik elektroterapije koji se koristi za smanjenje bolova, poboljšanje cirkulacije krvi i poticanje oporavka mišića. Ova terapija može biti korisna za rehabilitaciju nakon ozljeda, kao i za ublažavanje simptoma različitih mišićnih i zglobovnih problema.

Elektrostimulacija živca

Elektrostimulacija živca je tehnika koja koristi električne impulse za stimulaciju živaca kako bi se smanjila bol i poboljšala funkcija živčanog sustava. Ova terapija može biti korisna za liječenje raznih vrsta neuralgije i neuropatije.

Elektrostimulacija mišića

Elektrostimulacija mišića je terapijska tehnika koja koristi električne impulse za stimulaciju mišića i poticanje kontrakcija. Ova terapija može biti korisna za jačanje mišića, poboljšanje tonusa mišića i oporavak nakon ozljeda.

Magnetoterapija

Magnetoterapija je terapijska tehnika koja koristi magnetsko polje za liječenje raznih zdravstvenih problema, uključujući bolove, upale i ozljede. Ova terapija može pomoći u smanjenju bolova, poticanju regeneracije tkiva i poboljšanju cirkulacije krvi.

Terapija ultrazvukom

Terapija ultrazvukom koristi visokofrekventne zvučne valove za liječenje raznih zdravstvenih problema, uključujući bolove, upale i oticanje. Ova terapija može pomoći u smanjenju bolova, poboljšanju cirkulacije krvi i poticanju ozdravljenja tkiva.

Kinesio taping

Taping je terapijska tehnika koja koristi elastične trake za podršku i stabilizaciju mišića i zglobova. Ova terapija može pomoći u smanjenju bolova, poboljšanju pokretljivosti i ubrzanju procesa ozdravljenja.

Specijalistički pregled fizijatra

Specijalistički pregled fizijatra je temeljita medicinska procjena koju obavlja specijalist fizikalne medicine i rehabilitacije. Ovaj pregled uključuje analizu simptoma, fizički pregled, dijagnostičke testove i planiranje individualiziranog tretmana za Vaše zdravstvene potrebe.

Kontrolni pregled fizijatra

Kontrolni pregled fizijatra je redoviti pregled koji obavlja specijalist fizikalne medicine kako bi pratili Vaše napredovanje i prilagodili tretman prema Vašim potrebama. Ovaj pregled je važan dio vaše rehabilitacije i održavanja zdravlja i dobrobiti.