Ponedjeljak – Petak 08:00 – 17:00

Lasero terapija: Svjetlost koja obnavlja tijelo

Laseroterapija, poznata i kao laserska terapija, postala je važan dio fizikalne terapije zbog svojih brojnih koristi u tretmanu različitih zdravstvenih problema. Ova terapijska tehnika koristi svjetlosnu energiju lasera određene valne dužine kako bi se potaknuo proces ozdravljenja tkiva i ublažili simptomi različitih stanja.

Jedna od osnovnih karakteristika laseroterapije je njezina preciznost i selektivnost u djelovanju na tretirano područje. Laser emituje usmjeren snop svjetlosti koji prodire duboko u tkivo i potiče metaboličke procese u stanicama, što rezultira ubrzanjem procesa ozdravljenja i smanjenjem upale.

Primjena laseroterapija u fizikalnoj terapiji

Primjena laseroterapije u fizikalnoj terapiji je raznovrsna i može se koristiti za tretiranje širokog spektra zdravstvenih problema. Ova terapija često se primjenjuje u liječenju sportskih povreda poput uganuća, istegnuća mišića i tetiva, kao i u rehabilitaciji nakon operacija ili ozljeda.

Jedan od ključnih mehanizama djelovanja laseroterapije je stimulacija proizvodnje energije u stanicama, što rezultira povećanom proizvodnjom ATP-a (adenozin trifosfata), glavnog izvora energije u tijelu. Ovo poboljšava metabolizam stanica i potiče brže zacjeljivanje tkiva.

Laseroterapija također može smanjiti bol i upalu u tretiranom području stimulirajući oslobađanje endorfina, tvari koja djeluje kao prirodni analgetik i smanjuje osjećaj boli. Osim toga, laseroterapija može poboljšati cirkulaciju krvi i limfe, što dodatno potiče proces ozdravljenja tkiva.

Primjena laseroterapije je jednostavna i bezbolna, a terapija obično traje nekoliko minuta do pola sata, ovisno o veličini i ozbiljnosti tretiranog područja. Pacijenti obično osjećaju blago zagrijavanje ili osjećaj trnaca tokom tretmana, ali nema neugodnih ili bolnih senzacija.